Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

10 Χρόνια μαζί … Χρόνια μας πολλά



Καλησπέρα Φίλες και Φίλοι μου καλησπερούδια και ο Θεός να σας χαρίσει όλα όσα εσείς επιθυμείτε. Σαν σήμερα έκανα την εγγραφή μου στο facebook..
Είμαστε μαζί εδώ από 4 Μαρτίου 2008, δηλαδή 10 χρόνια κοντά .
Πω – πω – πω μια ολόκληρη ζωή συνέχεια με αυτή που ζήσαμε στο Κάιρο.
Θέλω απλά να σας πω ότι αυτό το πανέμορφο διαδικτυακό μάζεμα φίλων απ όλο τον κόσμο ήταν μια ευκαιρία, ένα χάρισμα να μαζευτούμε εδώ και να γελάμε , να λέμε τα ανέκδοτα μας, τις ανησυχίες μας, να βρίζουμε πολιτικούς (και να μας περνάει το μεράκι) , να χαιρόμαστε με την χαρά των φίλων μας, να συμπαραστεκόμαστε νοερά με την λύπη τους και πάνω απ όλα να μας γεμίζει με αγάπη … Δηλαδή απλά ένα δώρο Θεού.
Πόσοι είχαν αυτό το Θείο δώρο σαν εμάς? Πιστεύω πολύ λίγοι.
Πόσοι ζουν στην μοναξιά και δεν έχουν να πουν αυτή την ωραία λέξη « ΚΑΛΗΜΕΡΑ ή ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ αλλά και ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ φίλε»;
Πόσοι από εμάς ταξίδεψαν στην χώρα των Αγγέλων και μας έμειναν γλυκές παιδικές αναμνήσεις τους;
Γι’ αυτό βρήκα την ευκαιρία των γενεθλίων μας στο facebook , με την τρέλα μας, με τις ανησυχίες μας, να σας θυμίσω όλα αυτά που περάσαμε μαζί.
Μείνετε ενωμένη και δυνατή, αξίζει να σπαταλάμε ώρες και χρόνο για τις φιλίες μας, για τα πιστεύω μας, αυτό που σίγουρα δεν αξίζει στην συντροφιά μας είναι η ίντριγκες του φθόνου, ούτε είμαστε παιδιά πια για να μην γνωρίζουμε ποιο είναι το καλό και ποιο είναι το κακό όλων μας.
Εγώ πάντως οφείλω να ζητήσω συγνώμη, αν καταλάθος ποτέ πλήγωσα κάποιον από εμάς με τις αναρτήσεις μου, μπορεί να σας φλόμωσα με την αγάπη και τα όνειρα, τα παραμύθια της Χαλιμάς, αλλά πιστέψετε με δεν είναι παραμύθια.. Είναι απλά όνειρο, και το όνειρο σε κρατάει ζωντανό και αληθινό, παιδί στην καρδιά και άγγελο στην ψυχή.
Μια που το όνειρο προσπάθησα να το κρατήσω ζωντανό μέσα μου χρόνια, να μοιράζομαι μαζί σας τα ωραία τραγούδια που λατρεύω, τα ανέκδοτα να γελάμε, τις παροιμίες για να μην ξεχνάμε ποιοι είμαστε και άλλα πολλά..
Θέλω και εσείς να το κάνετε και να ενωθείτε ξανά όπως παλιά με το γέλιο, με τα ανέκδοτα, τα πειράγματα .. θέλω αυτές τις δύσκολες ημέρες να μας βρουν όλους ενωμένους, ένα χέρι μια πνοή … εμείς έχουμε κάτι το διαφορετικό μεγαλώσαμε μαζί, μαζί είδαμε τις πρώτες άσπρες τρίχες στα μαλλιά μας, μαζί χαρήκαμε όταν βρεθήκαμε εδώ μετά από τόσα χρόνια. Δεν είναι κρίμα να χαθούμε; Σας υπόσχομαι ότι όποτε έχω χρόνο θα σας βάζω μια καλημέρα και μια γλυκιά καληνύχτα για όλους εσάς.
Σας χαρίζω το πρώτο τραγούδι που ανήρτησα στο Facebook και σας το χάρισα με τόσο αγάπη και φιλικές προθέσεις πάντα για όλους μας. Με την ευκαιρία αυτή θα σας πω, ότι δεν είναι τυχαίο  αυτό το τραγούδι αυτό, γιατί πάντα στα δύσκολά μου το ακούω και με έβγαζε από την ταλαιπωρία του χρόνου και τα προβλήματα, σαν μαγική χρυσόσκονη να ραντίζεται γύρο μου και μου χάριζε και πάλι το χαμόγελο και την διάθεση.
όμως μην ξεχνάτε ότι « Δεν είναι αθώο αυτό το τόσο μαγικό Facebook που σας παρουσίασα, κρύβει μέσα του πολλά κανάλια, γι’ αυτό κρατηθείτε ενωμένη και μόνοι μην εμπιστεύεσθε κανέναν ξένο, κλίστε τις πόρτες σε φίλους και φίλες για να είμαστε όλοι μαζί χαρούμενοι και ασφαλής.»
Καλή άνοιξη φίλοι μου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου