Σάββατο 2 Ιουνίου 2018

'Ωπα !!!


Μια τόσο δα μικρή λεξούλα 'Ωπααα!!!
Είναι το εθνικό επιφώνημα που εμφανίζεται με μια ειδικότερη σημασία στην ζωή κάθε Έλληνα, αλλά και ως τροπικό επίρρημα με θετική αξιολόγηση θα έλεγα.
Το ώπα είναι, δηλαδή, μια κατάσταση ξεφαντώματος όπου πρυτανεύει το πατροπαράδοτο ελληνικό κέφι.
το ώπα προκύπτει αιφνιδίως και μεταδίδεται δίκην κύματος, αναδυόμενο μέσα από φάσεις αδράνειας , νωχελικότητας, υποτονικότητας, χωρίς ωστόσο αυτό να είναι απόλυτο.
Τελικά πόσες φορές δεν έχουμε αναφωνήσει στη ζωή μας το «'Ωπα»; 
Εγώ πολλές, ατελείωτες φορές θα έλεγα.
Έχω χορέψει και το έχω αναφωνήσει με την καρδιά μου. 
Έχουν χορέψει δικοί μου άνθρωποι, έχω χτυπήσει παλαμάκια κι έχει βγει τόσο μα τόσο αβίαστα. Όπως θά έλεγα με απλά ελληνικά «με τη ψυχή μου».
Για μένα το Ώπα είναι ή ίδια η Ελλάδα, απλά τόσο απλά, όσο και γράφετε. Τρία απλά γράμματα της αλφαβήτου, μας χαρίζει ατέλειωτο κέφι.  
Κρασάκι, κοψίδια, φίλοι, οικογενειακές συγκεντρώσεις, τραπέζια, μουσική, χαρά, αγάπη, γέλιο και
«Ώπαααα» !!!!!!!
Δεν χρειάζεται να τα έχεις όλα τακτοποιημένα στην ζωή σου για να έχεις διάθεση να χορέψεις και να έρθεις στο τσακίρ κέφι.
Δεν χρειάζεσαι πλούτη κι ανέσεις.
Απλά, χρειάζεσαι καλή παρέα , φαντασία και κέφι.
«Συστατικά καθαρά ελληνικά», που δεν μπορεί κανείς ξένος να τα ζήσει ή να τα καταλάβει. Είναι ένα Θείο δώρο για μας και μόνο, αποκλειστικό χάρισμα των Ελλήνων .. Το «κέφι και το ώπα».
Και σαν γνήσια Ελληνίδα στο άκουσμα του «Ώπα» τρελαίνομαι στο τσακίρ κέφι. Όχι δηλαδή ότι θέλω πολύ για να ανάψουν τα αίματα στο χορό, στο γλέντι, στο γέλιο και στον χαβαλέ. 
Καλά δεν λέω φίλοι μου;
Μήπως διαφωνεί κανείς; 
Καλό μήνα φίλοι μου με Υγεία, Αγάπη, Χαρές και Ώπααααααα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου