Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021

«Παναγιά μου», Αυτή ξέρει...

 Σήμερα είναι η δυσκολότερη μέρα, ένα μικρός Γολγοθάς που περνάς… μην λυγίσεις, Θα περάσει.  Μεγάλος ο πόνος και δύσκολος αποχαιρετισμός.
Όμως να θυμάσαι …
Στις δυσκολίες της ζωής να λες «Παναγιά μου», Αυτή ξέρει, βλέπει, παρακολουθεί, βοηθάει.

Η παρουσία της Παναγίας στη ζωή μας δεν είναι τυχαίο που κάθε φορά που μας συμβαίνει κάτι κακό λέμε «Παναγιά μου» ή έστω προληπτικά, για να μην συμβεί,
σαν να ξορκίζεις το κακό..
Πάλι «Παναγιά μου» να φωνάξεις, να σκεφτείς και να μουρμουρίσεις όταν κυλούν τα δάκρυα στα μάτια σου.
Η Παναγία είναι δίπλα μας, είτε σαν εκπλήρωση της επιθυμίας που ήταν αίτημα στη Προσευχή, είτε σαν όραμα είτε σαν ένα απλό σημάδι, που εκείνη τη στιγμή κι αυτό το απλό σημάδι εσύ θα το δεις σαν σανίδα σωτηρίας στο φουρτουνιασμένο πέλαγος που βρίσκεσαι.

Η Παναγία δεν κάνει εξαιρέσεις, του τύπου «Εσύ πιστεύεις, Θα σε βοηθήσω» και «Εσύ δεν πιστεύεις, δεν θα σε βοηθήσω».
Η Παναγία μας, βοηθάει και τις δύο πλευρές.
Θα μου πεις «γιατί;»
Ποια Μάνα δεν αγαπάει τα παιδιά της ;;;

Μία Μάνα που γέννησε την Αγάπη, τον ίδιο τον Χριστό.
Πως είναι δυνατόν να μην ξεχειλίζει από αγάπη;

Αυτή η Αγάπη κάνει την Παναγία μας «ευάλωτη» στο να εθελοτυφλεί και να βοηθάει συνεχώς τους ανθρώπους.
Εθελοτυφλεί και δεν βλέπει τα σφάλματά μας, προσπερνά τις αμαρτίες μας, κάνει στην άκρη τον βρώμικο χαρακτήρα μας και Παρακαλεί τον Υιό της και Θεό μας, για να
εισακούσει τις Προσευχές και τα αιτήματά μας για να μας δώσει λύση στα προβλήματά που μας ταλαιπωρούν.
Με δάκρυα στα μάτια η Παναγία παρακαλεί τον Χριστό για να μας σώσει!
Να μας εισακούσει!

Πόσο μεγάλη είναι η Καρδιά Της, για να χωράει μέσα της τόση αγάπη και συγχώρεση;
Ο Χριστός ακούει την Παναγία, ότι του ζητήσει Αυτός θα Της το εκπληρώσει, η παρρησία που έχει η Παναγία μας στο Χριστό είναι μοναδική, θα μπορούσε κανείς να πει, πως ακόμα και από την κόλαση η Παναγία μπορεί να πάρει κάποιον άνθρωπο και να τον πάει στον Παράδεισο.

Κουράγιο αγαπημένη μου φίλη και λυπάμαι που δεν μπορώ να είμαι δίπλα σας τούτη την δύσκολη ώρα.
Όμως, παρακαλώ και προσεύχομαι το ταξίδι της να είναι ειρηνικό, γαλήνιο για τον παράδεισο.
Να σου δώσει η Παναγιά δύναμη και υπομονή καρδιά μου.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου