Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Μία διαμάχη για την επιβίωση.





Στην συνέχεια της ανάρτησης μου για την μάστιγα της εποχής, η μοναξιά.. μου πήρε πολλά χρόνια από την ζωή μου για να καταλάβω ορισμένες αλήθειες που βασιλεύουν στο ανθρώπινο σώμα.
Τι πιο ανθρώπινο να ξυπνάς το πρωί και να μην μπορείς να καταλάβεις τον πόλεμο που κυριαρχεί στο ίδιο σου το σώμα?
Έτσι και εγώ κύλισε μισός αιώνας για να καταλάβω ότι το δικό μου σώμα κήρυξε τον πόλεμο με αιχμαλώτισε σε ψεύτικο, γυάλινο κόσμο, μόνο και μόνο για να πάρει την πρωτεία.
Σ’ ένα ανύπαρκτο, φάντασμα κόσμο που έψαχνα να βρω την αρχή και το τέλος του.
Αναρωτιέστε ποιός κήρυξε τον πόλεμο;
Είναι ένας άνισος πόλεμος μεταξύ του νου και της ψυχής.
Χρόνια, μου πήρε να καταλάβω αυτή την διαμάχη, αλλά τελικά …
Τελικά φίλη μου ο εσωτερικός κόσμος (η Ψυχή) και ο νους είναι δύο διαφορετικές οντότητες, που απλά βασιλεύουν και κατοικούν στο ίδιο το κορμί.
Είναι δύο διαφορετικές οντότητες με διαφορετικά συμφέροντα που παλεύουν ποιος θα πάρει την πρωτιά να καθοδηγεί το κορμί μας.
«Εμάς τους ίδιους»...
Ο μεν εσωτερικός κόσμο μας παλεύει για το τώρα, δηλαδή απλά το παρόν, το σήμερα.
Ενώ ο κόσμος του νου μας παλεύει για το παρελθών και το μέλλον ..
Δύο ανύπαρκτη κόσμοι, άυλη, ψεύτικη χωρίς καμία υπόσταση.
Ούτε το παρελθών μας χαρίζει τίποτα, γιατί πάει πέρασε, πέθανε…
Το μέλλον, πιο μέλλον μπορώ εγώ ένας θνητός άνθρωπος να το ορίζω;
Αν μπορείτε να ξεχωρίσετε αυτή την διαμάχη μέσα σας, θα ζήσετε απλά αρμονικά και όμορφα με την πραγματικότητα του Σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου