Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

Και η μέρα ξεκινά όμορφα με την καλημέρα !


Το ξυπνητήρι στις 8:00 κτυπά , αλλά ποτέ δεν του δίνω σημασία, γυρίζω πλευρό και συνεχίζω… 😂
Καλημέρα λοιπόν!
Σηκώνομαι... Ρίχνω μια ματιά στον καιρό. Τα σύννεφα έφυγαν, έδωσαν την θέση τους στον ήλιο να φανεί.
Πάλι μελαγχολώ... με τόσο φως , ζέστη και τα πουλάκια τιτιβίζουν όμορφα , σκανδαλιάρικα λές και μου στέλνουν την καλημέρα τους.
Πίνω τον καφέ μου, και χαζεύω τον ήλιο που απλώνετε παντού και διώχνει κάθε μελαγχολία μου.. 
Το αγαπημένο μου τζιν. 
Αυτό θα βάλω!
Αυτό που είναι σκισμένο μαμά!
Τα hands free μου, θα κάνουν τη βόλτα μου ήσυχη στα μικρά δρομάκια του Κουκακίου ακούγοντας μουσική.
«
Φίλα Με Ακόμα»; ♫♬
Τι όμορφο τραγούδι! 
Αυτό το τραγούδι συνέχεια με συνοδεύει στο ραδιόφωνο, λες και ο πατερούλης μου, μου το αφιερώνει κάθε στιγμή που μελαγχολώ.. 
Αχ πατέρα σ ευχαριστώ….
Δίνω δύναμη στα πόδια και το μυαλό μου. Είναι μια ακόμη μέρα που πρέπει να αντιμετωπίσω στη ζωή. 
Την ζωή που είναι τόσο όμορφη, αλλά και ηλιόλουστη μέρα, δεν πρέπει να τη χάσω. 
Είναι και αυτό που θέλω, να χαμογελώ πραγματικά.
Που θέλω να νιώθω χαρούμενη, χωρίς άγχος. Όχι άλλο άγχος
ΔΕΝ το θέλω στη ζωή μου το άγχος!
Φωνάζω, φύγε κάθε πρωί, αλλά αυτό πάντα ξυπνά μαζί μου.
Μου έλεγε η μητέρα μου χθες πως όλα είναι θέμα στιγμής. 
- Μία τόσο δα στιγμή, αρκεί για να αλλάξουν όλα. 
Πόσο δίκιο έχει;
Θέλω να αλλάξει μόνο προς το καλύτερο!
Όχι στεναχώριες, τέρμα οι φόβοι!
Μια ζωή γεμάτη όμορφες στιγμές θέλω! Και ας υπάρχουν σύννεφα... Ίσως έχουν και αυτά μια ομορφιά. 
Σε κάνει να περιμένεις τον ήλιο το φως.
Έτσι δεν είναι η ζωή; 
Πάντα κάτι περιμένεις. 
Ανυπομονείς να δεις τον δικό σου ''ήλιο''. Και ελπίζεις...
ΕΛΠΙΔΑ; Χμμμ... μια λέξη γεμάτη όνειρα!
Είναι αυτή που επιπλέει. Είναι η επιθυμία να δω τη ζωή μόνο όμορφη.
Όμορφη μέρα... Μια δροσερή λιακάδα, απαλή, διαυγής, αληθινή. Πρωινή βόλτα στα σοκάκια της Πλάκας. Όνειρο. 
Σταμάτησα σε μια άκρη στην αγορά, ν’ αφουγκραστώ τον κόσμο... 
Τι ήταν αυτό που έκανε την ημέρα μου όμορφη, με τόσο πόνο γύρω; Φτώχεια, αγωνία, φθόνος, πόλεμος, αίμα, φρίκη... 
Τι θέλει ο άνθρωπος πέρα από μια όμορφη μέρα; Μια απλή καλημέρα.
Μιας κι ο ανθρώπινος νους είναι χαοτικός, γύρισα στη φύση που δεν αναρωτιέται κι ίσως απλούστερα μου δώσει μιαν απάντηση...
Η μέρα αρχίζει... Μόλις έφτασα στο Σούπερ μάρκετ της γειτονιάς!
Με τον αγαπημένο μου τσαγκάρη απέναντι, να μου φέρνει εικόνα μιας άλλης εποχής. 
Εποχή γεμάτη αξιοπρέπεια και αληθινές στιγμές φιλίας και της όμορφης γειτονιάς.
Οι γείτονες καλούσαν για καφεδάκι, τρατάρανε γλυκό του κουταλιού, μια ζεστή αγκαλιά που περίμενες κάθε μέρα για να πεις την καλημέρα σου.
Δεν άλλαξα συνήθειες πιστή όπως πάντα, περπατώντας να χαμογελώ στα μικρά καταστήματα στο πέρασμά μου..
Καλημέρα Αλέξανδρε, πω , πω μυρίζει όμορφα το ζεστό ψωμί σου..
Καλημέρα Δημήτρη, να και ο φαρμακοποιός με το όμορφο χαμόγελο του έτοιμος να εξυπηρετήσει τους πάντες.
Καλημέρα Γιάννη μουρτζούφλης και εσύ σήμερα, πάλι τσακώνεσαι με τις κούτες τσιγάρων; 
Μην σκας θα τα τακτοποιήσεις στα ράφια γρήγορα και θα κάτσεις να απολαύσεις τον καφέ σου..
Καλημέρα, καλημέρα Διαμαντή τι θα μαγειρέψουμε σήμερα; 
Είναι ο μανάβης της γειτονιάς εξυπηρετεί όλους με ένα όμορφο χαμόγελο, αλλά και με πολλά ανέκδοτα. Καμιά φορά ταξιδεύει μέσω των λαχανικών σε όμορφα σαλέ στις Άλπεις ή και στον Παρνασσό.. ⛷
Απλά  όνειρα που μας ταξιδεύουν σε μια όμορφη ημέρα.  
Καλημέρα Μανώλη τι έχουμε σήμερα ; Ακεφιές δεν κάθονται σε τάξη οι κονσέρβες σου; Εεε πάω να ανακατέψω τα ράφια σου μπας και γελάσεις...
Όμορφη μέρα Ευτυχία να σε πληρώσω; 
Πάει η βόλτα μου κούκλα μου φορτώνω το καροτσάκι μου και πάω πίσω στο σπιτάκι μου..
Τι όμορφη που είναι η γειτονιά, τι ωραία αυτά τα μικρά αλλά ζεστά καταστήματα της γειτονιάς , σε ταξιδεύουν σε άλλες εποχές, όμορφες, ζεστές και με ανθρώπινα συναισθήματα.
Μαμά ήρθα…
Καλώς την τι καλά μας πήρες;
Πολλά χαμόγελα μαμά και όμορφες ευχές για καλημέρα, μου γέμισαν την ζωή μου … Σαν τα παιδικά μας παιχνίδια.
Αχ τι ωραία η γειτονιά!!! 
Πόσο όμορφο συναίσθημα να περπατάς ένα χιλιόμετρο και να τους γνωρίζεις όλους και να περιμένουν το δικό σου χαμόγελο , την δική σου καλημέρα…   
Κάνε το Σταυρό σου και μοίρασε γύρο σου την όμορφη ζεστή, χαμογελαστή, αλλά αληθινή Καλημέρα και θα δεις τι όμορφη που είναι η ζωή γύρο σου.
Καλή εβδομάδα Φίλοι μου... Καλημέρα όλη μέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου