Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Εγκάρδια ευχή για Καληνύχτα

 Με την ωραιότερη καληνύχτα όπως κάθε φορά γνωρίζοντας ότι αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ.

Όπως και η Ελλάδα μας δεν θα αλλάξει ποτέ…
Θα έχει πάντα την αγάπη στον πλησίον της, θα έχει την ωραιότερη θάλασσα, τον πιο λαμπερό ήλιο που θα φωτίζει την χώρα, θα φιλοξενεί το ελληνικό τραγούδι, τραγούδι της αγάπης, της μοναξιάς αλλά και της ξενιτιάς, θα χορεύει με κέφι, χαρά αλλά και λύπη… 
Θα έχει το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα του κόσμου, θα στολίζεται με τα πιο λαμπερά αστέρια στον ουρανό της και θα γεμίζει τις νύχτες της με το ωραιότερο χρυσό φεγγάρι , χρωματίζοντας από την Θεϊκή παλέτα με τα πιο ωραιότερα φανταχτερά χρώματα του ουράνιου πλανήτη.
Τι να κάνω που λατρεύω τα παραμύθια...
Λατρεύω την μαγεία που κλείνουν στις σελίδες τους...

Λατρεύω τον ονειρικό τους κόσμο... Με ταξιδεύουν...
Κάθε φορά που παίρνω στα χέρια μου ένα παραμύθι, αισθάνομαι πως γαληνεύει η καρδιά μου... Κάθε φορά που ξεφυλλίζω το παραμύθι, αισθάνομαι πως γίνομαι και πάλι παιδί...
Μου αρέσει να βυθίζομαι στο μαγικό τους κόσμο και είμαι πάντα πανέτοιμη να γίνω φίλη με όλες τις μικρές πριγκίπισσες, να θαυμάσω όλους τους μικρούς πρίγκιπες, να βρεθώ ακόμα και στο πιο μακρινό κάστρο να πολεμήσω με δράκους, να φορέσω μέχρι και πανοπλία, σαν τους θαρραλέους ιππότες, προκειμένου να κερδίσω την μάχη και να εξολοθρεύσει την κακία, το ψέμα και την αχαριστία.
Φυσικά εννοείται πως έχω μεγάλη αδυναμία και σε όλες τις νεράιδες οι οποίες έτσι απλά με ένα χρυσό ραβδί "τσίκι τιγκλον" μπορούν να βρίσκουν εύκολα λύση για όλα τα προβλήματα.
Μου αρέσει το ψηλό τους καπέλο, το ραβδάκι με το αστεράκι τους και το συνήθως φουσκωτό φουστάνι τους.
Και παρά το γεγονός ότι μέχρι τώρα είχα πιστέψει πως είχα γνωρίσει πια όλες τις νεράιδες του παραμυθένιου κόσμου μου, έκανα μεγάλο λάθος.
Υπάρχουν χίλιες άλλες νεράιδες και καλές και κακές που μέρα με την μέρα μου δίνουν τα δικά τους νοήματα στην ζωή...
Έτσι και εγώ σας διάλεξα από τις δικές μου καλές νεράιδες να σας χαρίσουν μια σπάνια γλυκιά και αληθινή καληνύχτα, γεμάτη αλήθειες, αγάπη , ηρεμία στην ψυχή και πολύ σεβασμό.

Καληνύχτα λοιπόν με μια ευχή.
«Να έχετε όνειρα παραμυθένια , γεμάτα φως αλήθειας, υγεία πάν απ’ όλα, γεμάτα αγάπη για την ζωή, Ελπίδα για το αύριο, φίλους αληθινούς και εγκάρδιους και καλές νεράιδες να σας φωτίζουν σε κάθε βήμα στην ζωή σας. Όνειρα γλυκά και καλό ξημέρωμα Καλή εβδομάδα για όλο τον κόσμο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου