Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Η ιδέα και εντύπωση είναι τα μόνα που μετρούν στην καθημερινότητά μας.

Θα χανόμουν χωρίς αυτή τη ζωή, χωρίς τη σιγουριά ότι εκείνο που ήθελα το έκανα κι αν ήθελα , πάλι θα το ξανάκανα.
Η ιδέα και εντύπωση είναι τα μόνα που μετρούν στην καθημερινότητά μας.
Η επίγνωση της κατωτερότητας και της λειψής σου φύσης είναι οι μόνοι εφιάλτες που μας ακολουθούν καθημερινά.
Η σιγουριά φτάνει για να σε κάνει πιο ήρεμο, ακόμα κι αν είναι μια σκέτη ουτοπία. Εξάλλου η ζωή μας είναι όλη μια ουτοπία που εμείς επιλέγουμε.
Η δύναμη είναι μια ιδέα, όλα στην ζωή μας είναι μια ιδέα.
Τίποτε δεν έχει την αληθινή του υπόσταση και μπορεί να μην υπάρχουν αληθινές υποστάσεις μέσα σε ανθρώπινες ψυχές.
Το μυαλό είναι εκείνο που φτάνει τα πάντα και μόνο του πάλι τα χαλά. Μέσα στο μυαλό μου έχω πια την σιγουριά ότι μπορώ να είμαι ελεύθερη μόλις το θελήσω. Μέσα στο μυαλό μου έχω τη δύναμη να καλωσορίσω την κάθε μονότονη μέρα. Μέσα στο μυαλό μου βρίσκω την δύναμη να ανέβω την ανηφόρα χωρίς να υποφέρω.
Είμαι εγώ και είμαι ζωντανή και ταυτόφωνη σαν Ήλιος.
Και από τίποτα πια δεν έχω ανάγκη, αφού δοκιμάστηκα στα γρανάζια της ζωής και της περιπέτειας.
Αφού έμαθα τις αληθινές αξίες κι έδωσα αξία στον εαυτό μου. 
Είμαι ελεύθερη και μοναδική. Έμαθα να λατρεύω την θεϊκή δύναμη, την δύναμη της αληθινής αγάπης, την ενσωμάτωση στο πλήθος, να ονειρεύομαι για μια ανθρώπινη ζωή, να σέβομαι τον πλησίον μου, να πονάω και να χαίρομαι με τους φίλους μου, να μην ασχολούμαι με τα δήθεν αγαθά που παγιδεύουν τι ζωή.
Μπόρεσα, μπόρεσα να επιζήσω χωρίς πολλά, λίγα αλλά καλά και θεϊκά, γεμάτα ουράνια μαγεία.
Ξυπνώ πια το πρωί και φωνάζω, «μπορώ» γιατί το 'χω πιστέψει πως όλα τα μπορώ.
Κι είναι αλήθεια.
Είμαι παντοδύναμη με την βοήθεια του και κανείς δεν μπορεί να μου κλέψει όλες τις όμορφες στιγμές που τόλμησα να ζήσω και να πιστέψω.  
Όχι, δεν έχω ενοχές. Γιατί τα έμαθα με κόπο και στέρηση, σήκωνα συχνά τα μάτια μου στον ουρανό και μέτραγα την δύναμη και την αλήθεια που μου δίδαξε. 
Η απόλυτη ευτυχία κι η γνώση εκείνου που ζητάς δεν σου αφήνει πότε ενοχές. Απλά σου χαρίζει απλόχερα την «ΑΓΑΠΗ», την αληθινή αγάπη που λίγη από εμάς αισθάνονται αυτή την φλόγα αφιλοκερδώς.
Ενοχές σου αφήνουν όλα εκείνα που δεν έζησες, όχι γιατί δεν μπόρεσες, αλλά γιατί φοβήθηκες την δύναμη τους, την μαγεία τους.
Όλη εκείνη την μαγεία που μια ζωή αναζητάς κι όταν σου πέφτει στο κεφάλι σαν ευλογία από τον Παντοδύναμο, την αρνείσαι χωρίς ουσιαστικό λόγο, πάρα μόνο επειδή διστάζεις να πας παραπέρα, να δεις τι γίνεται μέσα από το σύνορο που σ' έχουν φυλακίσει.
Κι όταν περνούν τα χρόνια και οι εποχές και τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την ανελέητη φθορά, θυμάσαι, σκέφτεσαι και σε πιάνουν όλοι οι φόβοι, όλες οι απελπισίες.  
Γιατί είναι ανάγκη να είσαι δυνατός για να επιζήσεις.  
Μόνοι γεννιόμαστε, μόνοι πεθαίνουμε και τίποτα δεν μας μένει πέρα από τις στιγμές που ζήσαμε, στιγμές που εμείς επιλέξαμε να της ζήσουμε με την δική μας επιλογή. Λάθος ή σωστά εμείς έχουμε όλη την ευθύνη για την πορεία μας.
Τις όμορφες στιγμές.
Όλες εκείνες που ξεπέρασαν για λίγο την μιζέρια και την θλίψη, όλες εκείνες που ταυτίστηκαν μαζί μας , που ανήκουν πια μόνο σε μας.
Επειδή. πάνω απ' όλα, θέλει τόλμη η ζωή, θέλει πολλά κότσια η ευτυχία.  
Κι η μοίρα δεν είναι κάτι απλό κι ουδέτερο, αλλά κάτι που πλάθεται όπως το θες εσύ ο ίδιος με την δική σου επιλογή.
Είμαι έτοιμη να γεράσω με τις επιλογές μου που αγαπώ, αλλά είμαι κάθε φορά προετοιμασμένη να βουτήξω στις προκλήσεις και τις ηδονές της ζωής, στα κύματα της ζωής και ότι πηγαίνει μαζί της.
Γιατί μέσα απ' όλα αυτά ένα, κατάλαβα.
Όλα τα θεόσταλτα που έρχονται παλεύονται.
Οι ευτυχίες που δεν λένε να φανούν είναι εκείνες που γίνονται οι εφιάλτες μιας ζωής. 
Όλες εκείνες μικρές σπίθες που μας δίνονται έτοιμες, ολοζώντανες κάθε μέρα και τις αφήνουμε να χαθούν σαν να μην υπήρξαν είναι τα απωθημένα που δεν θα μας αφήσουν να γεράσουμε με αξιοπρέπεια.  
Θεέ μου, δώσε μου τις δυστυχίες που μου αναλογούν, αφού δεν γίνεται αλλιώς, αλλά βοήθησε με να αξιωθώ κι όλες τις ευτυχισμένες ώρες που αιωρούνται σαν άστρα πάνω από το κεφάλι μου να της ζήσω και να της απολαύσω.
Να ζήσω τον χρόνο μου, να τον ποτιστώ μέχρι την πιο μικρή μου ίνα, να μπορέσω να γίνω ένα μαζί του. Να έχω συντρόφισσες όμορφες στιγμές , να βρω κι άλλα καλά να κάνω.
Αυτή είναι η ζωή.. μια ζωή που μου φωνάζει μ' όση δύναμη μου απομένει.
Κι όλα είναι όμορφα από κοντά, όταν τα ζεις, όταν τα μοιράζεσαι σωστά και ανθρώπινα.  Να μην υποδουλώνεσαι στα πρέπει και στα μη, να μην χάνεις το μεγαλείο της αγάπης. 
Και είναι αλήθεια αυταπόδεικτη, πως το μόνο που μπορεί πάντα να σε συνοδεύει, είναι μια, δυο, δέκα, εκατό δεν ξέρω κι εγώ πόσες; όμορφες στιγμές μας χάρισε η ζωή.


Καλό Βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου