Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Έφτασε και ο Μάρτης … Καλό μήνα στην παρέα.



Άνοιξη! Μυρωδιές, πράσινο, φύση, θάλασσα! Έρχεται... 
Μετά την καταιγίδα, η ηρεμία, μετά τον ανεμοστρόβιλο, εκτιμάς τις επιπτώσεις και συνεχίζεις. Μετά την βροχή το ουράνιο τόξο.. Έτσι είναι η ζωή. Για όλους και για τον καθένα.
Λες και τα φτερά της Άνοιξης ανοίγουν παντού και πάντοτε σαν τα μικρά χελιδόνια που ανοίγουν τα φτερά της επιστροφής.
Ο Μάρτης, είναι ο αγαπημένος μου μήνας, δεν σας το έχω πει ποτέ?
Δεν πειράζει παιδιά… Μια το ένα μια το άλλο απλά θα ξέχασα, άνθρωπος είμαι και εγώ. Πάντως αυτός ο μήνας είναι για μένα ένα σημάδι, μπορεί γιατί λατρεύω το φως, αγαπώ τα χρώματα, λατρεύω το γέλιο… και αυτός είναι γεμάτος τέτοια διάθεση.
Έχουν συμβεί τα πιο όμορφα στη ζωή μου, τον μήνα Μάρτη.. Και τον περιμένω κάθε χρόνο πως και πως, και δεν με έχει προδώσει ποτέ ο άτιμος... Πάντα συνεπείς στον ερχομό του…
Είπαμε... Τα λουλουδάκια ανθίζουν, τα ζουζούνια σκάνε μύτη, μαζί και οι αλλεργίες, που το πας; αχ αυτές οι αλλεργίες με σκοτώνουν.. με ένα κουτί χαρτομάντιλα και ένα σπρέι είμαι 😄 , η ώρα αλλάζει, νυχτώνει αργά, η μέρα μεγαλώνει μαζί και η όρεξη για έξοδο.
Τι χαρά, δειλά – δειλά έρχεται η άνοιξη και εγώ αγαπώ την άνοιξη.
Οι μυρωδιές κάνουν πάρτι παντού ... τι λεμονιές, τι νεραντζιές, τι το γιασεμί, τι νυχτολούλουδα και όμορφες πασχαλιές. Μυρωδιές της άνοιξης που διώχνουν την κατάθλιψη. Οργιάζουν την άνοιξη και μας φτιάχνουν τη διάθεση από το φρεσκοκομμένο γρασίδι, η λεβάντα, το γιασεμί, τα τριαντάφυλλα. Η φύση ξέρει πώς να φτιάξει τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά.
Δειλά, δειλά οι πρώτες ούζοποικιλίες στη λιακάδα αρχίζουν, οι βόλτες στην εξοχή, το πασχαλινό τετραήμερο φτάνει, τα ρούχα και χιλιάδες εικόνες.
Αχ αυτά τα ρούχα ανοίγει το μάτι σου με τα ωραία χρώματα… Ετοιμάζουν τις 
πλατείες, να και πάλι η τιμητική τους , μικρά τραπεζάκια στην σειρά, ομπρέλες για τον ήλιο, ποτάκια στα πλακόστρωτα, ατημέλητο ντύσιμο που με τον καιρό όλο και θα ζεσταίνει…. Έχεις να περιμένεις πολλά.
Το καλοκαίρι, τις παρέες, την όρεξη, το φως, την ενέργεια.
Μου έφτιαξα το κέφι πάλι, με αυτά που σκέφτομαι. Γι αυτό τα γράφω κιόλας, μήπως φτιάξω και το δικό σας κέφι...
Την άνοιξη είναι η εποχή που υπόσχετε πολλά και χαρίζει πολλά.
Ξαφνικά τα γυμναστήρια γεμίζουν, οι δίαιτες αστραπή παίρνουν τα πάνω τους και έχουν και πάλι την τιμητική τους.
Αυτή την εποχή βγαίνεις μία βόλτα στη γειτονιά και πέφτεις πάνω σε μυρωδιές που σε συνεπαίρνουν και σε συναρπάζουν. Κάτι μυρωδιές από αυλές που σου θυμίζουν ανέμελη παιδική ηλικία, παιχνίδι στο γρασίδι, το σπίτι της γιαγιάς με τις ανθισμένες γλάστρες, δροσερές φράουλες και χωνάκια παγωτό πολύχρωμα, γευστικά και λαχταριστά. 
Μάλλον μ έπιασε η άνοιξη για τα καλά, γιατί να συμμαζέψω τα μυαλά μου δεν μπορώ.. Cool και φυσικά μη ξεχάσω ...Τα πουλάκια κελαηδάνε, τα λουλούδια ανθίζουν.. μπλα – μπλα – μπλα !!!
Τώρα τα χρώματα είναι στο απόγειό τους… Ας τα χαρούμε λοιπόν!!!!
Καλή άνοιξη με το κεφάλι ψηλά προς το καλύτερο, παρά τα όσα δεινά μας περιμένουν.
Που να "σφίξουν" και οι ζέστες φίλοι μου...!!!!!!
Και κάπου εδώ θα σας αφήσω, γιατί ήρθε η ώρα... να πάω γυμναστήριο? όχι πήγα πρωί - πρωί με την δροσούλα...
τώρα πάω για ύπνο, καλό βράδυ και όνειρα μελένια. Καληνύχτα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου