Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Η ομορφιά ψυχής



Η νεότητα της γυναίκας είναι άχρηστη χωρίς την ομορφιά. Όμως και η ομορφιά του νου προκαλεί έκπληξη, αλλά η ομορφιά της ψυχής σε υποχρεώνει να την σέβεσαι…
Ένα όμορφο κορμί μπορεί να προσελκύσει πραγματικούς θαυμαστές ή θαυμάστριες, όμως για να τους συγκρατήσεις χρειάζεται η ομορφιά της ψυχής.
Η ομορφιά ξεκινά από τη στιγμή που θα αποφασίσεις να είσαι ο πραγματικός εαυτό σου.
Κάποτε στο δρόμο ρώτησαν μια πανέμορφη κοπέλα τι την έκανε τόσο όμορφη, ενώ δεν χρησιμοποιούσε ποτέ της καλλυντικά.
Η απάντηση της ήταν:
- Για τα χείλη μου χρησιμοποιώ την αλήθεια.
- Για τη φωνή μου την προσευχή.
- Για τα μάτια μου την συμπάθεια.
- Για τα χέρια μου την αγαθοεργία.
- Για το πρόσωπο μου την ευθύτητα.
- Για την καρδιά μου την αγάπη ...
Μια αλήθεια που φωτίζει μια όμορφη ψυχή μια ανθρώπινη και σεβάσμια οντότητα στην Γη.
Μπορεί να ταξιδέψουμε σ’ ολόκληρο τον κόσμο, για να βρούμε την ομορφιά και τη γαλήνη, αλλά αν δεν την κουβαλάμε μέσα μας, δεν πρόκειται ποτέ και πουθενά να τη συναντήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου