Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Θαλάσσια χελώνα Caretta - Caretta στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου.



Στην πατρίδα μου είναι φαινόμενο πολυσύχναστο και όλοι μας το προστατεύουμε.
H χελώνα Caretta - Caretta είναι ένα από τα τρία είδη χελώνας που ζουν ακόμη στη Μεσόγειο και είναι δυνατόν να την δείτε στη Ζάκυνθο γιατί αποθέτει τα αυγά της στις παραλίες του κόλπου του Λαγανά. Αυτές οι θαλάσσιες χελώνες μπορούν να φτάσουν σε σημαντικές διαστάσεις που η μεγαλύτερη ζυγίζει 140 κιλά και έχει μήκος περίπου 120 εκατοστά, ενώ η μικρότερη 80 εκατοστά, αλλά η κίνησή τους παραμένει πολύ γρήγορη.
Χάρη στα μεγάλα μπροστινά πτερύγια και στα πίσω που είναι άκαμπτα μπορούν να φτάσουν τα τριάντα χιλιόμετρα την ώρα και έτσι να προστατεύονται από τυχόν κινδύνους.
Με μεγάλη μου χαρά σήμερα το πρωί πίνοντας τον καθημερινό μου καφέ στην λίμνη του Αγίου Νικολάου και ατενίζοντας την θάλασσα, με ταξίδεψε αληθινά στην πατρίδα μου βλέποντας την μονάκριβη θαλάσσια χελώνα να κολυμπά άκρη - άκρη από το λιμάνι προς την λίμνη.
Ήταν τόσο μεγάλη η χαρά μου, η έκπληξη μου βλέποντας την να κολυμπά ατάραχη στα γαλάζια νερά, που για λίγο χάθηκα… δεν πρόλαβα να σας την βγάλω φωτογραφία καθαρά .. 
Την χάζευα για λίγα λεπτά να κατηφορίζει στην γέφυρα και να περνά στην λίμνη. Θέαμα μοναδικό και παντοδύναμη η χάρη του που την προστατεύει ανάμεσα σε τόσα μεγάλα κρουαζιερόπλοια και ψαροκάικα..
Ένα θεϊκό δώρο για τους κατοίκους του Λασιθίου να έχουν αυτό το μοναδικό πλασματάκι να βολτάρει πρωί – πρωί στην λίμνη, τραβώντας τα βλέμματα των κατοίκων και των τουριστών που απολαμβάνουν το καφεδάκι τους.
Τι πιο ωραίο θέαμα να πίνεις το πρωινό σου καφεδάκι παρέα με τον Νικόλα… Το όνομά της θαλάσσιας χελώνας είναι, «Νικόλας!»
Ο λόγος για μια αρσενική θαλάσσια χελώνα Καρέτα - Καρέτα, η οποία έχει γίνει μόνιμος κάτοικος της λίμνης του Αγίου Νικολάου στην Κρήτη. Κάτοικοι και επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να την παρατηρήσουν από τα βράχια κατά μήκος της λίμνης η μικρή ατραξιόν της λίμνης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου