Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Η Κιτροπλάτεια στον Άγιος Νικόλαος, Κρήτη



Καλησπέρα Φίλοι μου.. ένα θέμα για πολύ γέλιο... Αν και ο ουρανός κρατάει το φως του ήλιου σφιχτά στην αγκαλιά του, το απογευματάκι είναι δροσερό και όμορφο. Κρίμα ένας τόσο όμορφος τόπος σαν τον Άγιο Νικόλαο να μην του αρέσει το όμορφο και το καθαρό…
Η Κιτροπλάτεια στον Άγιος Νικόλαος, Κρήτη ένα ωραίο πέρασμα από όλα τα Τουριστικά λεωφορεία, μια εικόνα του τόπου μας και της φιλοξενίας μας. Αυτό γνωρίζουν οι ξένοι που επισκέπτονται την Ελλάδα μας.
Μα την αλήθεια σκέφτομαι πολλές φορές γιατί έρχονται στην Ελλάδα? 
Πάει η Ελλάδα του χθες με τα ωραία της και με τους φιλόξενους ανθρώπους της. Σήμερα εμείς δεν αντέχουμε ο ένας τον άλλο. Σπάνια ο γείτονας σέβεται και αγαπά τον διπλανό του. 
Αγάπησα αυτό τον τόπο για την ομορφιά του, για αυτούς τους λίγους που διατηρούν την φλόγα του Έλληνα, του χθές, όχι για την μάζα που ανακατεύεται στον μύλο και φτιάχνει δικούς της νόμους και ταλαιπωρίες.  
Ήθελα να ρωτήσω την διοίκηση αυτού του τόπου, αυτής της μικρής κοινωνίας του Αγίου Νικολάου..
« Τι έχει να προσφέρει στον Τουρίστα?»
« Τι διαφορετικό έχουμε στον Άγιο Νικόλαο που δεν θα βρουν αλλού?»
Ουσιαστικά τίποτα φίλοι μου, δεν είμαι σκληρή στην κρίση μου, αλλά επαγγελματίας, στην πλάτη μου πέρασαν 35 ολόκληρα χρόνια στον Τουρισμό, εντός και εκτός Ελλάδος.
Δεν έχει μάθει ακόμα η κάθε τοπική διοίκηση ότι αν δεν προσφέρει δεν εισπράττεις… ψιλά γράμματα εεεε..  
Θέλετε να σας γνωρίσω μια άλλη εικόνα της Κιτροπλατείας στον Άγιο Νικόλαο που προσπαθούμε να την μπαλώσουμε και να την ρετουσάρουμε για τα μάτια του τουρισμού; 
Αυτά που θα διαβάσετε είναι λίγα και με πολύ απλά λόγια.
Είμαι από τον Απρίλιο εδώ και έχω δει μία κυρία για μια και μοναδική φορά από το τμήμα καθαρισμού δρόμων και πεζοδρομίων. Αυτός ο πολυσύχναστος δρόμος προς το σημείο αναφοράς το «κέρατο της Αμάλθειας» δεν υπάρχει δημόσιος καθαρισμός. ΠΟΤΕ. Σημειωτέο είναι το μοναδικό πέρασμα των τουριστικών λεωφορείων. Οι ξένοι με λίγο φιλότιμο κάνουν την εργασία του δήμου. Μαζεύουν χαρτιά, κουτιά αναψυκτικών και μπύρες από παραλίες , δρόμους και πεζοδρόμια.
Αυτή η Μεσογειακή θάλασσα που διαφημίζει ο ΕΟΤ για την Ελλάδα,
Καταγάλανη με δαντελωτές παραλίες, Ναι… έτσι είναι , αλλά υπάρχει κανείς να τις φροντίζει; Να τις καθαρίζει; Ή απλά τις νοικιάζουμε στον κάθε ένα και οργανώνουμε επιχειρήσεις προς όφελος του Δήμου, αλλά όχι του πολίτη. Με ουρανοκατέβατα ποσά στις ξαπλώστρες και με κανένα έλεγχο καθαρισμού και υγιεινής αφού επιτρέπουν πλανόδιους μασέρ αλλοδαπούς που δεν φορολογούνται και άλλα διάφορα.
Άσε τα κουνούπια… Μια Κιτροπλατεία που δεν μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου από το πρωί μέχρι το βράδυ. Κουνούπια , μύγες γιατί η τοπική διοίκηση δεν έχει λάβει τα μέτρα της να ραντίσει και να απολυμάνει τον τόπο.
Φωτισμός… για γέλια, ένας υπέροχος λοφίσκος που αγκαλιάζει την θάλασσα και την μαρίνα με τα κότερα ντυμένη με μαύρο πέπλο. 
Επιτρέπεται να είναι θεοσκότεινα; Ένα πέρασμα από τουρίστες, ένας χώρος με ξενοδοχεία και μαγαζια να μην μπορούν να δουν την μύτη τους; Γιατί κάποιοι δεν πρόβλεψαν να βρουν λύση στο πρόβλημα τους.. Το γνωρίζω ότι σπάνε τις λάμπες για να μην υπάρχει φως στο πάρκο, υπάρχει και ιδικές κατασκευές με ηλιακό φωτισμό που δεν χρεώνουν ρεύμα αλλά φωτίζουν τον δρόμο.
Φωτισμός για γέλια Μέρα - νύχτα ...
Τελικά το ωραίο και το καθαρό σ αυτό τον τόπο δεν συμβαδίζουν, ή καλύτερα είναι πόλος έλξεις προβλημάτων και πονοκεφάλου.
Έτσι και εγώ, είπα να καλλωπίσω το χώρο στα παρτέρια του Δήμου στο δρόμο που ήταν ατημέλητα, βρόμικα , σκουπίδια και χόρτα επικρατούσαν μπροστά μου. Είχα μια πανέμορφη θέα θάλασσας, αλλά ένα βομβαρδισμένο τοπίο γεμάτο από σκουπίδια, εγκατάλειψη παρτεριών και έντομα. 
Με προσωπική μου εργασία δύο μηνών έφτιαξα καταπράσινα παρτέρια , ανθισμένα με ωραία λουλούδια, άσπρισα τα πεζοδρόμια και τα παρτέρια,  καθαρίζω τον δρόμο και τα πεζοδρόμια από τα χαρτιά και τα αποτσίγαρα των περαστικών.. δηλαδή εθελοντική εργασία με έξοδα δικά μου..
Το ευχαριστώ….  
Δεν αριθμό τις καταγγελίες και τα παράπονα από ελεγκτές του Δήμου και της εταιρείας ύδρευσης του δήμου.
Σαν Έλλην πολίτης, έχω σκάσει στα γέλια.
Σαν καλλιεργημένος άνθρωπος που μου αρέσει το όμορφο, το πράσινο και το καθαρό , έχω λιποθυμήσει από τα γέλια με το θράσος τους.
Για πια προσωπική χρίση νερού μιλάτε;
Μήπως κάνω μπάνιο στο δρόμο; 
Ή μήπως έχω βγάλει το πλυντήριο ρούχων μου και παίρνω από την βρύση του Δήμου;
Τι ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΟΣ είναι αυτός και ΑΠΡΕΠΕΙΑ …
Πριν ξεκινήσετε και κάψετε καύσιμα να έρθετε μέχρι εδώ 4 – 5 φορές για να παραπονεθείτε … έχετε αναλογιστή το κόστος που σας πληρώνουμε σαν πολίτες; Έχετε αναλογιστή δύο άτομα αφήσατε το γραφείο σας και φτάσατε μέχρι εδώ για να μου κάνετε παράπονα και συστάσεις από καταγγελίες σε τι; « ότι ενοχλεί η καθαριότητα και το πράσινο του χώρου μου»;
Πόσο γελοίοι είναι αυτοί που έκαναν την καταγγελία, και πόσο ανώριμοι είναι οι διοίκηση σας που έκανε τον κόπο για πολλαπλή φορά να έρθει μέχρι εδώ.. ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
Σας αρέσει η εγκατάλειψη και η βρώμα στους δρόμους;
Ή το γειτονικό ξενοδοχείο που είναι βρόμικα τα πεζοδρόμια του δεν υπάρχετε?  Ο κόσμος που μένει εκεί δεν σας ενδιαφέρει? Δεν επωφελείται ο Άγιος Νικόλαος; Να βγάζουν φωτογραφίες και να βλέπουν βρώμικους δρόμους, πεζοδρόμια χωρίς λουλούδια, γενικά ένα αφιλόξενο κλίμα τουρισμού… 
Αυτή είναι η προπαγάνδα της Κρητικής φιλοξενίας του Αγίου Νικολάου για το 2017;
Απλά αναρωτιέμαι αξίζει να σπαταλώ προσωπικό χρόνο μου και χρήματα για ένα τόπο που δεν σέβεται την ομορφιά και καθαριότητα; …
Ήθελα απλά να πω στον κύριο ή στην κυρία που ασχολείται με τον χώρο μου, να μην ασχολείται μαζί μου , γιατί προφανώς στο σχολείο δεν έμαθε το πιο απλό «νος γιής ν σώματι γιε  (νους υγιής σε σώμα υγιές) αν δεν ξέρει γράμματα» … Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι που ασχολούνται με τέτοιες μικροπρέπειες την στιγμή που ο πλανήτης ολόκληρος βυθίζεται σε προβλήματα, σκοτωμούς και ανεργίες;
Εμείς εδώ ασχολούμαστε με τα παρτέρια και τα νερά του Δήμου…
Απλά μια συμβολή, ξυπνήστε η Ελλάδα αν πεθάνει και ο Τουρισμός της θα πεινάσουμε … αέρα πουλάμε αυτή είναι η αλήθεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου