Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Οι ελληνικές παραλίες και τα ελληνικά νησιά



Οι ελληνικές παραλίες και τα ελληνικά νησιά, έχουν γοητεύσει συντάκτες και
αναγνώστες ξένων περιοδικών, ενώ η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια θεωρείται ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για το καλοκαίρι.
Πέρα όμως από το ανθρώπινο είδος, φαίνεται πως τα δελφίνια προτιμούν τα ελληνικά νερά και επιλέγουν τις ελληνικές παραλίες. Μάλλον αυτή θα έπρεπε να θεωρείται διάκριση και
πρωτιά στις καρδιές μας, καθώς ένα τόσο έξυπνο και όμορφο θαλάσσιο ζώο, ζει ανάμεσά μας. Δεν φτάνει αυτή η ομορφιά των Ελληνικών νησιών αλλά σαν σήμερα μου θύμισε την Σαντορίνη που μάγεψε όλο τον κόσμο.
Τα σύννεφα κατέβηκαν και κάλυψαν την θάλασσα Κάτι απίστευτο συνέβη, στην όμορφη, μαγευτική Σαντορίνη, 
καθώς σύννεφα σκέπασαν τη θάλασσα. Μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες φαίνεται πόσο μαγικό θα πρέπει να ήταν το τοπίο από κοντά.
Η μαγευτική θάλασσα είναι τόσο όμορφη όσο ποτέ σαν χάδι μεταξένιο που Γοργόνες θα ζήλευαν το χέρι της..
Ένας βυθός βελούδινος…
απέραντος μπροστά μου
Τα δυο σου μάτια σαν μου λες…
πως μ’ αγαπάς γλυκιά μου

Και στων ματιών σου το βυθό…
λευκά μαργαριτάρια
Μιας ξεχασμένης μου ζωής…
παντοτινά αχνάρια

Χείλια κοχύλια… κόκκινα,
με χάρη λαξεμένα
Από το χέρι του Θεού,
σε σένα χαρισμένα

Νύχτες ζεστές πανσέληνων…
τα αστείρευτα φιλιά σου
Σ’ ακρογιαλιές αμμόστρωτες,
να γράφω το όνομά σου

Της θάλασσας τα κύματα…
χαϊδεύουν την ψυχή μου
Κι όσο θα έχει κύματα…
θα 'σαι η αναπνοή μου

Κύματα στα ξανθά μαλλιά,
σαν χάδι μεταξένια
Γοργόνες θα τα ζήλευαν,
ματάκια μου μελένια

Θάλασσα αφουρτούνιαστη,
θάλασσα μαγεμένη
Δε σε χορταίνω θάλασσα,
γυναίκα αγαπημένη

Ως τα θεμέλια τα ουρανού,
φτάνει κι η αγκαλιά σου
Γυναίκα… θάλασσα πλατιά,
να πλέω στα νερά σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου