Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Ο Μάρτης είναι ο αγαπημένος μου μήνας

Ο Μάρτης είναι ο αγαπημένος μου μήνας, δεν σας το έχω πει ποτέ?
Δεν πειράζει παιδιά, μια το ένα μια το άλλο, θα το ξέχασα, άνθρωπος είμαι. Πάντως αυτός ο μήνας είναι για μένα ένα σημάδι, μπορεί γιατί λατρεύω το φως, αγαπώ τα χρώματα, λατρεύω το γέλιο και αυτός είναι γεμάτος τέτοια διάθεση.
Έχουν συμβεί τα πιο όμορφα στη ζωή μου τον μήνα Μάρτη.
Και τον περιμένω κάθε χρόνο πως και πως, και δεν με έχει προδώσει ποτέ ο άτιμος. Είπαμε... Τα λουλουδάκια ανθίζουν, τα ζουζούνια σκάνε μύτη, μαζί και οι αλλεργίες, αχ αυτές οι αλλεργίες με σκοτώνουν, με ένα κουτί χαρτομάντιλα είμαι, η ώρα αλλάζει, νυχτώνει αργά, η μέρα μεγαλώνει μαζί και η όρεξη για έξοδο. Αγαπώ την άνοιξη.
Οι μυρωδιές κάνουν πάρτι παντού, τι λεμονιές, τι νεραντζιές κλπ...
Δειλά, δειλά οι πρώτες ούζο ποικιλίες στη λιακάδα, οι βόλτες στην εξοχή, το πασχαλινό τετραήμερο, τα ρούχα.
Αχ... αυτά τα ρούχα ανοίγει το μάτι σου με τα ωραία χρώματα.
Ετοιμάζουν τις πλατείες, να και πάλι η τιμητική τους, τραπεζάκια, ομπρέλες , ποτάκια στα πλακόστρωτα, ατημέλητο ντύσιμο που με τον καιρό όλο και θα ζεσταίνει. Έχεις να περιμένεις πράγματα.
Το καλοκαίρι, τις παρέες, την όρεξη, το φως, την ενέργεια. Μου έφτιαξα το κέφι μου πάλι, με αυτά που σκέφτομαι. Γι αυτό τα γράφω κιόλας, μήπως φτιάξω και το δικό σας κέφι... Την άνοιξη είναι η εποχή που υπόσχετε πολλά και χαρίζει πολλά.
Ξαφνικά τα γυμναστήρια γεμίζουν, οι δίαιτες αστραπή παίρνουν τα πάνω τους και έχουν και πάλι την τιμητική τους.
Μάλλον μ έπιασε η άνοιξη για τα καλά, γιατί να συμμαζέψω τα μυαλά μου δεν μπορώ.. Cool και φυσικά μη ξεχάσω ...
Τα πουλάκια που κελαηδάνε, τα λουλούδια που ανθίζουν.. χρώματα, χρώματα μπλα – μπλα – μπλα !!!
Τώρα τα χρώματα είναι στο απόγειό τους… Ας τα χαρούμε λοιπόν φίλοι μου!!!!
Καλή άνοιξη, με το κεφάλι ψηλά προς το καλύτερο, παρά τα όσα δεινά μας περιμένουν.  Τι να πώ...
Που να "σφίξουν" και οι ζέστες...!!!!!!
Και κάπου εδώ θα σας αφήσω, γιατί ήρθε η ώρα... να φύγω.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου