Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Κλόουν Χωρίς Σύνορα



«Κλόουν Χωρίς Σύνορα» αυτό θα είναι το νέο σλόγκαν των Ελλήνων. 
Οι κλόουν κάνουν όλους τους άλλους να χαμογελάνε πολύ, μα το δικό τους χαμόγελο απλά πρέπει να το ζωγραφίσουν...
Όλοι βλέπουν τους Έλληνες να γλεντούν, να γελάν, να αγκαλιάζουν με στοργή την οικογένεια τους , αλλά κανείς δεν μπορεί πραγματικά να καταλάβει την αγωνία που είναι ζωγραφισμένη κάτω από το παγερό χαμόγελο τους, κάτω από τα δακρυσμένα μεγάλα μάτια. Το βαθύ κόκκινο χρώμα που ζωγραφίζει τα μεγάλα Ελληνικά χαμόγελα δεν είναι τίποτα άλλο παρά, ένα ψέμα. 
Ένα ψέμα στο Ελληνικό όνειρο, για να παρηγορήσουν την πραγματικότητα στο πως μας έφτασαν εδώ… 
Δειλά, δειλά και μεθοδικά χρόνια κατάστρωναν την καταστροφή της Ελληνικής μεγαλοπρέπειας..
Σαν πέπλο ανέμιζε η διαφθορά και κουκούλωνε μέρα με την μέρα ότι καλό, ότι γνήσιο υπήρχε στην Ελλάδα.
Τώρα απλά το κατάλευκο, ωχρό χρώμα του προσώπου του κλόουν, μπορεί να σκεπάσει κάθε ρυτίδα φόβου, κάθε δάκρυ που παγώνει την ψυχή σε κάθε Ελληνικό σπίτι, που ανήμπορα μπορεί να καλύψει το ευ ζην της καθημερινότητες τους ..
Μέρα με την μέρα πουλάνε παντού τα όνειρα χιλιάδων ανθρώπων, την πίστη τους στο Θεό, την κλέβουν με βία και απανθρωπιά.
Μου θύμισε το " γέλα κλόουν", με την κατάντια όλων των βαρβάρων, να εισβάλουν ανελέητα στα δικά μας όνειρα, στην δική μας Γη, στα δικά μας πιστεύω και να τα κλέβουν, να τα ξεσκίζουν σαν χαρτί.
Γιατί Θεέ μου πρέπει να κρύβω το δάκρυ μου κάτω από το λευκό χρώμα του προσώπου μου? 
Γιατί πρέπει να έχω αυτούς τους ανθέλληνες στην Ελληνική βουλή ?
Μα εγώ είμαι κλόουν και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει το δικό μου Ελληνικό πιστεύω, το Ελληνικό μου δάκρυ και κανείς δεν θα καλύψει το Ελληνικό χαμόγελο
Γιατί απλά είναι το Μόνο αληθινό παγκοσμίως χαμόγελο και χωρίς να ντρέπεται γι αυτό το δάκρυ ...
Να γιατί βάπτισα την Ελλάδα «Κλόουν Χωρίς Σύνορα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου