Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Έρχεται η Άνοιξη




Είχε ξαστεριά εκείνο το βράδυ και το φεγγάρι ολόγιομο, καθρεφτιζόταν στα νερά της θάλασσας, φωτίζοντας και την γύρω της περιοχή. Τα αστέρια, χλωμά μπροστά στην λάμψη του φεγγαριού, αντανακλούσαν το φως τους σαν παιχνίδισμα στην επιφάνεια του νερού και το έσπαζαν σε χιλιάδες κομμάτια, όπου υπήρχε κίνηση.
Βρε βρεεε έρχεται η Άνοιξη σιγά σιγά και με το μαλακό, ακόμα υπάρχει η ουρά του χειμώνα να ανακατεύει τα συννεφάκια και να γαργαλάει τον αέρα, αλλά που θα πάει θα μαζευτεί στο παγωμένο του παλάτι για να ξεκουραστεί και αυτός.
Ανασκουμπώνω με και ετοιμάζω βαλίτσες γενικός, η ατμόσφαιρα μου μυρίζει είδη γιασεμί και μου ανεβάζει την επιθυμία με τον ερχομό της άνοιξης, είναι πολύ όμορφο και οι αλλαγές της φύσης με ενθουσιάζουν ακόμα και αν δεν μπορώ να της δω μέσα στην Αθήνα. Η διαδικασία και η λαχτάρα να δημιουργήσω και να στολίσω ακόμα και τη ζωή μου με κάνει να χαμογελώ ακόμα και στον ύπνο μου.
Πάντως είναι κάτι μαγικό η ελπίδα έτσι?
Η ψυχική ανάταση και το μυρωδάτο οξυγόνο που μας γεμίζει είναι μοναδικά, μας ταξιδεύουν σε ανοιξιάτικα όνειρα.
Αφήνομαι να με παρασύρει η ελπίδα για τον ερχομό της Άνοιξης, ακόμα και εδώ στη πόλη τα πρώτα κελαηδίσματα που ακούω το πρωί είναι χαρούμενα τραγουδάκια αισιοδοξίας και ξυπνάω τις αισθήσεις μου ευχάριστα.
Καινούργια εποχή, καινούργια πνοή, καινούργια όνειρα και εγώ στην αγκαλιά τους, θέλω να πιστεύω θα μας φέρει την χαρά και την αγάπη. Με τον ερχομό της θα γιορτάσουμε την Ανάσταση, με τα άσπρα κρίνα και τις κατακόκκινες παπαρούνες να στολίζουν τους αγρούς, μαζί με τις επιστήθιες φίλες της να φυτρώνουν γύρο γύρο, λευκές και κίτρινες μαργαρίτες. Είναι εποχή της άνθησης, η εποχή των λουλουδιών…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου