Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Θα άλλαζα τίποτα από την ζωή μου;



Κάποια στιγμή με ρώτησαν αν θα άλλαζα κάτι από την ζωή μου και απλά είπα όχι …
Πάγωσαν όλοι τους.. Γιατί;
Τι λάθος είπα;
Λες και ο χρόνος σταμάτησε και με κοιτούσαν μαρμαρωμένοι όλοι τους.
Τι περίμεναν να αλλάξω από την ζωή μου;
Είναι στιγμές που και εγώ αναρωτιέμαι, πως θα ήταν η ζωή μου αν άλλαζα κάποια πράγματα.. έψαχνα από εδώ, έψαχνα από εκεί, αλλά τελικά τίποτα δεν θα άλλαζα.
Αν μπορούσα να αλλάξω τις επιλογές μου ή να διορθώσω τα λάθη μου, ή να κάνω πολλά παιδιά,  ή να χαλάσω τα σωστά ή να αγαπούσα άλλο άτομο.
Αν γύριζα το χρόνο πίσω τελικά τίποτα απ όλα αυτά δεν θα άλλαζα.
Η αγάπη μου ήταν η μοναδική και παιδική μου αγάπη, μπορεί να μην στάθηκα τυχερή, αλλά μου χάρισε ότι το ομορφότερο, το τέλειο, ένα όμορφο όνειρο που πολύ απο εμάς δεν έζησαν ποτέ.
Μπορεί να απέτυχα στον γάμο μου, αλλά έμαθα την ζωή.
Το μόνο που θα άλλαζα, απλά θα ήμουν πιο επιφυλακτική με τους ανθρώπους. Θα επέλεγα πιο προσεκτικά τους ανθρώπους δίπλα μου και δεν θα χάριζα αισθήματα για αυτούς, χάνοντας απλά τον χρόνο μου.
Γιατί εκπλήσσεστε από την σκέψη μου, μόνο αυτό θα άλλαζα.
Τι και αν είχα ένα ή τρία παιδιά; Τι θα άλλαζε στην ζωή μου;
Όταν έχασα την κόρη μου, κατάλαβα ότι στην ζωή υπάρχουν αξίες και πιστεύω που πολύ δύσκολα μπορείς να τα καταλάβεις.
Ούτε τα χρήματα φέρνουν την ευτυχία στην ζωή, αλλά ούτε τα υλικά αγαθά.
Πολλές φορές οι γονείς επειδή δεν έχουν δική τους ζωή, προσπαθούν να ζήσουν μέσα από τις ζωές των παιδιών τους και των εγγονών τους.
Ένας απίστευτος εγωισμός των γονιών.
Η ουσία δεν είναι να κάνεις παιδιά, (πράγμα εύκολο), αλλά να δημιουργείς σκεπτόμενους ανθρώπους… κάτι πολύ σπάνιο στις μέρες μας.
Τελικά και ας ακούγεται τρελό, θα μπορούσα να αλλάξω το χρόνο προς τα πίσω μόνο για ένα πράγμα… Να υιοθετήσω άλλο ένα παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου